torsdag, juni 22, 2006

Googlemania

Skamlöst inspirerad av Esbatis post om konstiga sökord på google så tänkte även jag lista en del märkliga sökord som har lett besökare fram till min sida.


Avdelningen frågor man kan ställa sig:
hur e d att vara utlänning i svenska samhället?
vad betyder korståg?
ordet rasism vad står det för?
varför invaderade man till sverige?
varför har sverige fått demokrati?
är hämnd en lösning?
vad är dubbelmoral?
vem är barnaby rogerson?
Vilken tid levde indianerna?
Vad gjorde Anders Celsius?
hur blir man jude?
vad är kolonialism?
what does Tvivlar starkt på det mean?
Vad är reptilhjärna?

Avdelningen besvikna besökare:
naken bilder kvinnor
en liten olydig flicka
vagina
fusk till cold war
god of war fusk

Avdelningen skrämmande besökare:
vagina torture
raped
Snuffvideos (massvis av sökningar)

Stackars dig, kan jag hjälpa dig på något vis?:
JAG OROLIG FÖR NATIONAL PROVET

Tack för informationen:
Jag avskyr vad du säger men jag skulle ge mitt liv för din rätt att säga det! - voltaire

Personliga favoriter:
Leijonborg pungen
timbro tortyr
.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

"hur blir man jude"???.......

Den borde väl återfinnas under "skrämmande", nu när sionistregimen mördar barn i mellersta östern varje dag rekommenderar jag sökanden till ortodox kristendom eller buddism, det är lugnare så......

9:02 em  
Anonymous Anonym said...

Typiskt fega antisemiter att vara anonyma.

1:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Typiskt fega sionisfascister och folkmordsfanatiker att kalla sig Anders Lundquist....

1:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home