måndag, oktober 03, 2005

Olydig på BBC

Kollade min besöksstatistik för idag och lade märke till att jag hade haft ovanligt många besökare den här förmiddagen. Nu vet jag varför.

BBC har tydligen uppmärksammat bloggar som skrivit om Walter Wolfgang, den 82-åriga Labourmedlemmen som blev utslängd från partiets stämma då han gav uttryck för en åsikt som inte stämde överens med partitoppens. En av de många bloggar som BBC uppmärksammat är faktiskt min, som står listad i rutan: "Bloggers are angry about Wolfgang", eller snarare en länk till mitt tidigare inlägg, "Don't mention the war".

Jag har ingen som helst aning om hur BBC har fått nys om det inlägget, eller varför de väljer att länka till en svensk blog, då alla de andra skriver på engelska (förutom en på walesiska). Men lite kul är det!


Andra bloggar om: , , ,

2 Comments:

Blogger Ali Esbati said...

Ascoolt!

8:54 em  
Anonymous Anonym said...

are you serious?

4:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home